Neked is hallanod kell róla!

Amikor én úgy döntöttem, hogy céget alapítok és kilépek az akkori munkahelyemről még fogalmam sem volt, hogy mekkora fába vágom a fejszémet. Fel voltam én sok mindenre készülve, de bizony arra nem, hogy az első és egyben legnehezebb adminisztratív feladatokat maga a munkavédelem fogja majd elém tárni. Nagyon sokan úgy gondolják, hogy a munkavédelem egy hatalmas mumus és nem kellene ennyit foglalkozni a témával, én viszont azt látom, hogy igenis van létjogosultsága ennek a feladatkörnek, főleg egy olyan tevékenység esetén, mint a miénk is, hiszen az építőipar nagyon sok veszélyt tartogat mind a munkavállalók mind pedig a tulajdonosok számára. Az teljesen egyértelmű tény, hogy ehhez azonban szükség van egy tökéletes szolgáltató csapatra. Egy partnerre, aki ért a munkavédelemhez, és ért a munkavédelem járulékos feladataihoz egyaránt.

Én például nem tudtam, hogy a kockázatértékelés mint olyan nem csak egy banki szektorban használatos kifejezés, hanem a munkavédelem egyik legelső feladata, ami mindenki számára kötelező és így nekem is gondolnom kell rá már rögtön az alapításkor. Hála a jó égnek én egy javaslat alapján az activesafety csapatát kerestem fel a munkavédelemmel kapcsolatos feladatok elvégzése megbízásával, és nem is kellett csalódnom, mert tényleg mindent tökéletesen kézben tartottak, így a kockázatértékelési feladatok megoldását is.

Ha cégalapításon töröd a fejed neked is tudnod kell, hogy bizony a nulladik feladat a munkavédelmi feladatok között a kockázatértékelés, melynek elmulasztása nem csak megrovást, hanem bizony pénzbeli bírságot is maga alá von, ha nem találják egy esetleges ellenőrzés során. Éppen ezért én azt mondom, hogy csak a legjobbakkal éri meg együtt dolgozni, mint például az Activesafety, akik leveszik a vállunkról a terhet és a kétségeket egyaránt. Én például, ha most beérkezne egy munkavédelmi ellenőrzés semmilyen félelmet nem éreznék mert tudom jól, hogy mindent rendben találnának.